Nový vzhľad

Spolu s plánmi na nové vzrušujúce produkty, Back to Nature začína s novou vizuálnou identitou. Back to Nature najala švédskeho grafika Tommy Gustafssona obnoviť Back to Nature grafickú identitu: Nový grafický materiál bol vyvinutý, logo sa tak trochu upratalo, nové obaly pre Slimline sériu boli navrhnutá, a nová väčší web sme spustili.

“Od začiatku bolo cieľom navrhnúť grafickú identitu, ktorá komunikuje na základné hodnoty Back to Nature, zatiaľ čo sa odvoláva k veľmi širokému publiku – najchúlostivejšia a vzrušujúca úloha. Pracovný proces mal mnoho ciest od prvotného nápadu, ale ja som spokojný s výsledkom. Najťažšou úlohou bolo prezentovať výrobky spravodlivo na webových stránkach, to je veľmi nezvyčajné, že výrobky vyzerajú lepšie v skutočnosti, než na štylizovaných fotografiách. Na webových stránkach sám bol tiež veľký problém s množstvom funkcií, ktoré musia pracovať v niekoľkých jazykoch.

Back to Nature je elegantná a dobre zavedená firma, takže naozaj dúfam, že som ich urobil šťastnými. To je jeden z najpríjemnejších projektov, na akých som pracoval, sčasti preto, že ja sám som hlboko zameraný na akvária a už dlho som fanúšikom Back to Naturey, a to aj preto, že to bolo naozaj zábavná práca s týmom Back to Nature. ”

- Tommy Gustafsson

design